Covid-19 maatregelen

Als gevolg van de Covid-19 crisis, gelden er ook bij ons een aantal maatregels.

Alleen door deze maatregelen strikt op te volgen, kunnen we uw, onze en de gezondheid van de volgende klant waarborgen. 

Zo zijn afstandhouder en het aantal contacten minimaliseren de belangrijkste maatregelen. Omdat we het aantal mensen, aanwezig in onze zaak, willen minimaliseren, is nu wel noodzakelijk om een afspraak te maken. 

  • Bij het betreden van onze zaak is het verplicht een mondmasker te dragen. Ook mensen die voor een pasfoto komen zijn verplicht een masker te dragen.
  • Bij het betreden van onze zaak is het verplicht, uitgezonderd kinderen tot 3 jaar) om handen te ontsmetten met de daarvoor voorziene producten.
  • Begeleidende mensen wachten zoveel mogelijk ( indien mogelijk) buiten op onze binnenplaats.
  • De afstand regel van 1,5 m blijft de belangrijkste regel, ook draagt u een mondmasker.
  • Elke bezoeker heeft de mogelijkheid om zich in te schrijven op een bezoekerslijst. Dit is NIET verplicht maar wel sterk aanbevolen. Uiteraard hopen wij deze lijst nooit te hoeven raadplegen. Is het toch noodzakelijk, dan zal deze lijst overhandigd worden aan de bevoegde diensten van contact tracing. Deze persoonsgegevens voorkomend op deze lijst, zullen in geen enkel geval gebruikt worden voor andere doeleinde, laat staan medegedeeld worden aan overige derde partijen, niet belast met contact tracing.
  • Raak zo weinig mogelijk zelf aan, we staan tot uw dienst om onze producten te tonen.
  •  Eten,drinken en roken is binnen niet toegelaten.
  • Binnenkomende en buitengaande voorwerpen/ goederen blijven 3 dagen in afzondering.
  • Vertoond u of één van uw gezinsleden één of meerdere syndromen van Covid, dan kan uw afspraak niet doorgaan totdat het zeker is dat u niet besmet bent met Covid-19 of u genezen verklaard bent.
  • Vertoond u symptomen van covid-19 of krijgt u een positieve test binnen de 4 weken na bezoek aan onze zaak, gelieve dit dan eventueel aan ons te melden maar zeker aan de dienst contact tracing.

Registratie aanwezigheid Covid-19 NIET VERPLICHT, wel aangewezen.

Niet verplicht maar zeker wel aangewezen.

U kan u enkel registreren op het moment dat u daadwerkelijk aanwezig bent in onze zaak.

  • Enkel door het scannen van een QR code en het invullen van een paswoord, die u enkel kan vinden in onze zaak, is registratie mogelijk.
  • Het volstaat dat één persoon van uw gezelschap zich registreert.
  • De in te vullen gegevens zijn een naam, telefoonnummer en mailadres. De datum en het uur van registratie worden automatisch opgeslagen.
  • Na registratie zal u een mail ontvangen ter bevestiging van uw registratie. Gelieve deze mail 4 weken te bewaren als geheugensteun voor uw bezoek aan onze zaak. Indien nodig kan u ook zo onze gegevens doorgeven aan de dienst contact tracing.
  •  

Uw gegevens worden 4 weken bewaard en zullen uitsluitend gebruikt worden in het kader van contact tracing. Uw gegevens kunnen enkel medegedeeld worden aan de bevoegde diensten van contact tracing.

 

Hoe reserveren of een afspraak maken?

Reserveren kan u heel eenvoudig doen via onze website.

In enkele muisklikken heeft u een afspraak gemaakt. In velen gevallen nog voor de zelfde dag.

  • Selecteer een dienst
  • Kies een moment ( is mogelijk tot 30 min voor gekozen tijdslot)
  • Vul uw gegevens in. Uw gegevens worden enkel gebruikt voor administratieve afhandeling van de dienst.
  • Betalen doet u in onze zaak
  •  u ontvangt per mail een bevestiging van uw afspraak.
 

Click hier om afspraak te maken.

Online kan u tot 30 min voor een gekozen tijdslot een afspraak maken.

Lukt het niet om online een afspraak te maken, dan kan u ook telefonisch afspraken maken op nummer 0499 44 11 44