Winkel magazine

In maart hebben we het eerste ATA magazine uitgebracht in Aartselaar.   Vlug bleek dat het concept aansloeg bij de klant.  We kregen veel positieve reacties.

Oplage 4000 ex.

Nu willen we bekijken of er ook interesse voor bestaat onder de Boomse handelaren.    

Doel:

Het idee is simpel.  Een medium ontwikkelen  waarmee je uw handelskern/ handelaren  promoot zonder veel geld uit te geven.

Duurzaam:

We willen het ook duurzaam  maken.   De verdeling doen we via onze eigen toonbanken.   Dit heeft als voordeel dat klanten die interesse hebben het meenemen en er ook in kijken.    Ook de ‘kids’ spreken we aan door kleurprenten en spelletjes erin op te nemen. Door ‘actieve’ advertenties op te nemen is het voor de klant interessant om het magazine langere tijd te bewaren.

Het magazine bestaat uit 36 pagina’s en bevat advertentie/ informatie handelaren, informatie verenigingen, algemene informatie , kleurplaten en spelletjes.

Wij verzorgen de opmaak, de administratie, druk en verdeling en dit tegen bijna de kost van het drukken.

Wil u graag aan dit projectje meewerken ?   Laat het ons weten via mail of  website bericht.